Skip to main content
Antwoord

goedendag 16.30 ticket Duiven Den Helder aangevraagd en betaald nog niet ontvangen

  • July 28, 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ticket aan gevraagd 16.30 uur en betaald voor Morgen Duiven naar Den Helder zuid ,deze niet ontvangen

Beste antwoord door Tochjo

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u het ticket opnieuw opsturen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

2 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • July 28, 2022

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u het ticket opnieuw opsturen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 28, 2022

Klantenservice heeft dit netjes op gelost.