Ticket aan gevraagd 16.30 uur en betaald voor Morgen Duiven naar Den Helder zuid ,deze niet ontvangen
Bladzijde 1 / 1
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u het ticket opnieuw opsturen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Klantenservice heeft dit netjes op gelost.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.