Skip to main content
Antwoord

Gratis upgrade 1e klasse

  • October 27, 2022
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

ik bestelde twee keer de aangeboden gratis upgrade 1e klas voor oktober. Heb betaald, maar krijg geen e-ticket in mijn mail. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Daniël NS

Hey mthvdwh. Welkom bij de NS Community!

Het kan ongeveer een half uur duren voordat je bestelling binnen is. Helaas hebben we hier geen inzage in je bestellingen dus ik kan je niet zeggen waarom dit nu langer duurt. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit op te laten lossen.

1 reactie

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2022

Hey mthvdwh. Welkom bij de NS Community!

Het kan ongeveer een half uur duren voordat je bestelling binnen is. Helaas hebben we hier geen inzage in je bestellingen dus ik kan je niet zeggen waarom dit nu langer duurt. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit op te laten lossen.