Ik heb net kaarten gekocht voor een reis die wij morgen willen maken maar ik zie nu dat de verkeerde eindbestemming op de kaarten staat. Kan ik dit nog wijzigen?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelIk heb net kaarten gekocht voor een reis die wij morgen willen maken maar ik zie nu dat de verkeerde eindbestemming op de kaarten staat. Kan ik dit nog wijzigen?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelHoi LauraLang,
Daarvoor moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Overigens wordt er normaal gesproken geen geld teruggegeven voor reeds geopende e-tickets, aangezien deze niet ongeldig gemaakt kunnen worden en je er dus alsnog mee zou kunnen reizen.
Volgens de voorwaarden is wijzigen of restitutie van gekochte e-tickets niet mogelijk. Heb je ze niet gedownload dan wil de klantenservice je soms wel tegemoet komen.
Wat vreemd dat de verkeerde bestemming op je gekochte (groeps)ticket staat! 🤣
Wat was het bedoelde traject voor morgen. Hopelijk klopt de datum wel?
Hangt er ook wel vanaf wat gewenste en wat nu aangegeven einddoel is. Als dat gewoon wat verder op de lijn ligt-no problem. Je gebruikt gewoon niet hele traject.
Me dunkt dat dit het meest zal voorkomen bij grote steden met veel stations of plaatsen die in spelling sterk op elkaar lijken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.