Ik heb net kaarten gekocht voor een reis die wij morgen willen maken maar ik zie nu dat de verkeerde eindbestemming op de kaarten staat. Kan ik dit nog wijzigen?
Antwoord
Groepsdal voordeel kaart
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi LauraLang,
Daarvoor moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Overigens wordt er normaal gesproken geen geld teruggegeven voor reeds geopende e-tickets, aangezien deze niet ongeldig gemaakt kunnen worden en je er dus alsnog mee zou kunnen reizen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.