Skip to main content
Antwoord

groepsticket

  • November 15, 2022
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Ik heb een groepsticket gekocht voor 7 personen. Helaas valt er iemand af en komt daar iemand anders voor in de plaats. Hoe kan ik de namen aanpassen?

Beste antwoord door Tamzin

Dat kan niet, de extra persoon zal apart moeten betalen.

4 reacties

  • Koploper****
  • Antwoord
  • November 15, 2022

Dat kan niet, de extra persoon zal apart moeten betalen.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 15, 2022

E-tickets kunnen na betaling niet meer gewijzigd worden en er is geen restitutie meer mogelijk. Mocht je het betreffende e-ticket nog niet gedownload hebben, dan kun je contact opnemen met NS klantenservice om te kijken of er nog iets gedaan kan worden.


  • Koploper****
  • November 16, 2022

*verwijderd door moderator*

Openlijk oproepen tot fraude lijkt me niet de bedoeling van dit forum.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 16, 2022

Zie 2.3