Ik heb een groepsticket gekocht voor 7 personen. Helaas valt er iemand af en komt daar iemand anders voor in de plaats. Hoe kan ik de namen aanpassen?
Beste antwoord door Tamzin
Bekijk origineelIk heb een groepsticket gekocht voor 7 personen. Helaas valt er iemand af en komt daar iemand anders voor in de plaats. Hoe kan ik de namen aanpassen?
Beste antwoord door Tamzin
Bekijk origineelDat kan niet, de extra persoon zal apart moeten betalen.
E-tickets kunnen na betaling niet meer gewijzigd worden en er is geen restitutie meer mogelijk. Mocht je het betreffende e-ticket nog niet gedownload hebben, dan kun je contact opnemen met NS klantenservice om te kijken of er nog iets gedaan kan worden.
*verwijderd door moderator*
Openlijk oproepen tot fraude lijkt me niet de bedoeling van dit forum.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.