beantwoord

Hallo, ik ben Spaans en ik heb je hulp nodig.

  • 7 April 2023
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo, ik ben Spaans en het is de eerste keer dat ik in Nederland ben.

Ik ben in Middelburg en ben van plan morgen met de trein naar Amsterdam te reizen. 

Ik heb de kaartjes gekocht via de NS app, maar door een slechte communicatie met mijn bank heb ik de tickets twee keer gekocht. 

Is er een manier waarop u een terugbetaling kunt aanvragen voor een van de twee tickets?

Heel erg bedankt voor je hulp

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 April 2023, 16:55

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Als u twee dezelfde tickets gekocht hebt, dan kunt u hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Hallo, via de chat kan ik geen oplossing vinden.

Ik heb een bericht doorgestuurd via Twitter en wacht op een reactie.

Nogmaals hallo, ik kom binnen om te zeggen dat het Twitter-account me heeft geholpen en het probleem heeft opgelost.

Ik ben helemaal tevreden met de ontvangen zorg.

Hallo Angel_Agustin en welkom bij de NS Community,

 

Fijn dat je bent geholpen door mijn collega's via Twitter en dat je tevreden bent met de geboden oplossing.

Reageer