Skip to main content
beantwoord

hallo ik heb kaartjes online gekocht bij ns voor mijn en zoon en een railrunner maar ik kon niet gaan wegens o.standig heden van een overlijden kon ik niet reizen gisteren 1 juni 2024 zouw ik asjeblieft mijn geld trug kunne krijgen

  • 2 June 2024
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Na een omstandig heiden van een overlijden kon il op 1juni 2024 niet reizen naar mijn besteming kan ik mijn geld trug krijgen mijn kaartje was maastricht eindhoven  samen met mijn zoon en dochter 

2 reacties

Badge +3

Het beleid van NS is dat er geen geld wordt teruggegeven voor online gekochte tickets, omdat NS niet kan nagaan of ze niet toch gebruikt zijn. Dit geldt in alle gevallen, ongeacht de reden.

De enige mogelijkheid die u hebt, is om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice en uw situatie voor te leggen aan een medewerker van NS. Die kan op basis van coulance besluiten u tegemoet te komen, maar NS is daartoe dus niet verplicht.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +4

Allereerst gecondoleerd met deze omstandigheden. Helaas worden online gekochte kaartjes niet teruggegeven. 

Reageer