Ik heb op het moment door een oplichter geen toegang naar mijn rekening maar krijg de facturen van jullie of ik voor 31 Jan wil betalen. Wat kan ik doen dat mijn abonnement niet wordt gestopt. Mvg
Ik zou denken:
- Een papieren overschrijving gebruiken.
- Bij de bank rechtstreeks geld storten op de rekening van NS.
- Telefonische overschrijving?
In feite moet je bij je bank checken wat de mogelijkheden zijn.
Ik heb op het moment door een oplichter geen toegang naar mijn rekening maar krijg de facturen van jullie of ik voor 31 Jan wil betalen. Wat kan ik doen dat mijn abonnement niet wordt gestopt. Mvg
Het lijkt me dat je daarvoor de bank moet bellen aangezien ik aanneem dat zij de toegang naar je rekening hebben geblokkeerd.
Hallo Laupie en welkom bij de NS Community,
Wat naar zeg dat je rekening is geblokkeerd. Je kan zoals aangegeven het beste even contact opnemen met je bank. Die hebben ongetwijfeld wel een oplossing voor handen. Laat je ons weten of het is gelukt?
Wie een rekening betaalt maakt niet uit, dus je zou ook nog iemand anders kunnen vragen om het voor te schieten.
Vermeld bij overboeking het betalingskenmerk (16 cijfers, in geval van een acceptgiro) of je factuurnummer (12 cijfers) als omschrijving.
Het IBAN van NS staat op een acceptgiro of in de e-mail. Hou verder rekening met een verwerkingstijd van 2 werkdagen, dus als je vóór 31 januari betaald moet hebben (geld moet binnen zijn bij NS) kan je dat het beste vandaag of uiterlijk morgen (vrijdag) doen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.