Fietskluis op station Dronten is al maanden niet te gebruiken aangezien de sleutel niet meer past. Diverse malen gebeld, gechat, gemaild en via X. 2-4 wederom contact, binnen 3 weken antwoord…. 27-4 zelf weer contact opgenomen, 29-4 een mail, het omruilen van de kluis lijkt de snelste oplossing. Ik geloof niet dat er een kluis beschikbaar is. Credit en beeindiging van contract lijkt mij de enige juiste oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Hey Nico2309. Welkom bij de NS Community.
Helaas is dit niet iets wat we hier voor je op kunnen lossen. Ik kan alleen vragen dat je nogmaals contact op zoekt met onze klantenservice. Ik raad de chat of Social media aan, het systeem van de fietskluizen is namelijk traag en dan kan bellen niet zo fijn zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.