Ik heb sinds 15 maart 2022 eenabonnement op fietsenstalling Eindhoven Zuid en di loopt morgen 15 maart af. Ik zou dit graag willen omzetten naar fietsenstalling Eindhoven Noord. Ik reis met NS Business Card naar mijn werk in Eindhoven en daar staat mijn eigen fiets. Hoe zet ik dit om?
Hoi MyriamDijk en welkom bij de NS Community!
Het wijzigen van stalling lukt helaas niet bij het jaarabonnement. De oplossing daarvoor is het huidige abonnement opzeggen en een nieuw abonnement bestellen voor de andere stalling.
Eigenlijk zeer klantonvriendelijk omdat je dan altijd aan een NS fietsenstalling vastzit. Ik stal mijn fiets soms in Amsterdam Oost en soms in de ondergrondse fietsenstalling omdat ik soms via het pontje over het IJ ga naar een andere locatie van mijn werk
Edit: wilde zeggen dat het in Eindhoven waarschijnlijk geen probleem zal zijn (OV-fietsen van de Noordzijde mogen ook aan de Zuidzijde ingeleverd worden), maar dat ging over anderhalf jaar geleden. Hoe dan ook, informeer bij de beheerder (als die er zijn).
Eigenlijk zeer klantonvriendelijk omdat je dan altijd aan een NS fietsenstalling vastzit. Ik stal mijn fiets soms in Amsterdam Oost en soms in de ondergrondse fietsenstalling omdat ik soms via het pontje over het IJ ga naar een andere locatie van mijn werk
Wat betreft een stallingabonnement is deze alleen bedoeld voor 1 vaste locatie. Wil je op meerdere locaties stallen dam zul je meerdere abonnementen moeten nemen.
Stal je meestal minder dan 24 uur dan kun je met stallen-op-rekening in veel NS stallingen gratis stallen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.