beantwoord

Hoi. Controleer het alstublieft voor mij. Hoe heeft mijn kaart zoveel geld afgeschreven? De 7e en 8e hebben meer dan tweehonderd van mij afgetrokken. is het een vergissing

  • 15 November 2022
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Hoi.  Controleer het alstublieft voor mij.  Hoe heeft mijn kaart zoveel geld afgeschreven?  De 7e en 8e hebben meer dan tweehonderd van mij afgetrokken.  is het een vergissing

icon

Beste antwoord door bahnrider 15 November 2022, 07:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Ni hao!

Dat moet je eerst zelf doen- via mijnNS- openen via site, niet via app. DAn eerst goed kijken waar het mogelijk mis is gegaan-komt vermoedelijk door verkeerde of gemiste IN of UITsjeks. Pas als je dat dan zeker weet heeft het zin -of te bellen met verzoek correctie, of eerst gemiste UITsjeks zelf invullen-eventueel ook via uitcheckgemist.nl.

Verkeerde/gemiste UITsjeks kunnen ook komen omdat je dat bij een andere vervoerder hebt gedaan-dat is een door onwetende reizigers zeer vaak voorkomende fout, die ook door dit idiote systeem hier in NL veroorzaakt wordt. ALS dat het geval is, dan moet je 2x corrigeren: UITsjek gemist bij vervoerder 1 en INsjek gemist bij vervoerder 2.

Xe-xe.

Reageer