Skip to main content
Antwoord

holland by train

• April 20, 2023
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Deze folder van NS is van enkele jaren geleden. Is daar een actuele uitgave van?

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemorgen Lijbrandt en welkom bij de NS Community.

Ik heb volgens mij nog wat brochures kunnen terugvinden in het archief, maar puur doordat ze bij Google naar voren kwam. Zie bijvoorbeeld deze brochure uit 2016, of deze uit 2020. Ik kan echter niets recenters terugvinden, dus ik heb het vermoeden dat deze brochures geheel niet meer gemaakt worden (zeker ook gezien die uit 2020 erg beknopt was).

De relevante informatie is tegenwoordig terug te vinden via onze website, bijvoorbeeld op deze pagina.

4 reacties

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • April 20, 2023

Die brochure heb ik een jaar of 10 geleden voor het laatste gezien volgens mij. Heeft NS nog wel dergelijke brochures?

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • April 20, 2023

Volgens mij zijn brochures een uitstervend ras bij NS.

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2023

Goedemorgen Lijbrandt en welkom bij de NS Community.

Ik heb volgens mij nog wat brochures kunnen terugvinden in het archief, maar puur doordat ze bij Google naar voren kwam. Zie bijvoorbeeld deze brochure uit 2016, of deze uit 2020. Ik kan echter niets recenters terugvinden, dus ik heb het vermoeden dat deze brochures geheel niet meer gemaakt worden (zeker ook gezien die uit 2020 erg beknopt was).

De relevante informatie is tegenwoordig terug te vinden via onze website, bijvoorbeeld op deze pagina.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • April 20, 2023

Beste Stijn

dankjewel voor de info. De website waar je naar verwijst is een goed alternatief voor de buitenlandse gasten

mvrgroet lijbrandt