Skip to main content
Antwoord

ik heb een jongerenkaart voor de verkeerde dag net gekocht

  • August 17, 2022
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Ik heb een jongerendagkaart voor vandaag perongeluk gekocht maar het moest voor morgen zijn.

Beste antwoord door Thom

Neem direct contact op met Klantenservice. Omdat reizen vandaag niet meer reëel is, willen ze het nog wel eens omzetten. Normaal lukt dat nooit met een e-ticket, het is een van de weinige uitzonderingen en je moet het echt op een laat tijdstip gekocht hebben.  030 7515155.

 

 

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • August 17, 2022

Neem direct contact op met Klantenservice. Omdat reizen vandaag niet meer reëel is, willen ze het nog wel eens omzetten. Normaal lukt dat nooit met een e-ticket, het is een van de weinige uitzonderingen en je moet het echt op een laat tijdstip gekocht hebben.  030 7515155.