Ik heb gisteren een e-ticket gekocht, maar deze is nog niet aangekomen.Ik heb binnenkort een trein, maar ik heb geen kaartje
Bladzijde 1 / 1
Kijkt u eens in de junkmail. Het gaat meestal mis omdat het mailadres niet goed gespeld is. Neem contact op met Klantenservice 030 7515155, die zorgen doorgaans voor een snelle oplossing. Bedenk dat u altijd zelf moet zorgen voor een geldig kaartje als u gaat reizen.
Het gaat de laatse tijd fout bij hotmail en Gmail adressen. Als je het kaartje naar zo'n adres hebt laten sturen, neem dan telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice en laat het kaartje als het kan naar een ander emailadres sturen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.