Ik heb per ongeluk een kaart gekocht en niet gebruikt, kan ik het bedrag terugkrijgen?
Als het een e-ticket is en u heeft hem geopend, dan krijgt u helaas niets terug. Het is niet te zien of een e-ticket is of wordt gebruikt. U kunt er gewoon altijd mee reizen, ook als u geld terug zou krijgen en NS zal dat dus niet doen.
Hoe kun je per ongeluk een kaartje kopen? Je moet daarvoor een paar stappen ondernemen als het om.een e-ticket gaat. Bij e-tickets kun je niet zien of deze gebruikt is. In de voorwaarden staat dat je geen geld terug kunt krijgen. Bij niet gedownloade tickets kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Met een niet ingecheckt automaatkaartje kun je langs bij een NS serviceloket of daarover contact opnemen met NS klantenservice.
Per ongeluk een kaartje gekocht?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.