Hey ppr en welkom op de NS Community,
Oei, dat is niet handig. Hier is nog geen storing van bekend. Heb je al geprobeerd om de af af te sluiten en opnieuw het ticket proberen te openen? Of wellicht werkt het wel na het verwijderen en opnieuw installeren van de app.
Ik heb wel de mail ontvangen, ga naar Mijn Kaartjes, er komt geen kaartjes in mijn smartphone terecht. ik gebruik tab meer/mijn tickets. Dit werkt niet
Goedemiddag Ad van Genderen, Welkom bij de NS Community.
Open je de betreffende e-mail op je telefoon en klik je vervolgens op de knop ‘Haal mijn e-tickets op >’?
Vervolgens wordt je automatisch doorgestuurd naar de NS App waar je e-ticket ingeladen zal zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.