beantwoord

Ik verzoek dat de kosten voor het ticket dat op de verkeerde datum is uitgegeven, op mijn rekening worden teruggestort.

  • 19 January 2024
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo lieve NS-TEAM
Ik heb vandaag een groepsticket voor 5 personen gekocht, ik heb op de verkeerde datum gereserveerd en het ticket niet gebruikt, ik vraag terugbetaling van de kosten die van mijn rekening zijn afgeschreven.

 

icon

Beste antwoord door MoDe 19 January 2024, 21:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat kunnen wij niet voor u regelen. U zult contact moeten zoeken met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Je koopt zelf tickets voor de verkeerde datum en verzoekt NS om terugbetaling? Er wordt geen restitutie gegeven voor e-tickets.

Wanneer de tickets niet zijn gedownload zou je nog telefonisch, via chat, X of Facebook contact kunnen opnemen met NS klantenservice.

Reageer