Skip to main content
Antwoord

Ik verzoek dat de kosten voor het ticket dat op de verkeerde datum is uitgegeven, op mijn rekening worden teruggestort.

  • January 19, 2024
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo lieve NS-TEAM
Ik heb vandaag een groepsticket voor 5 personen gekocht, ik heb op de verkeerde datum gereserveerd en het ticket niet gebruikt, ik vraag terugbetaling van de kosten die van mijn rekening zijn afgeschreven.

 

Beste antwoord door MoDe

Je koopt zelf tickets voor de verkeerde datum en verzoekt NS om terugbetaling? Er wordt geen restitutie gegeven voor e-tickets.

Wanneer de tickets niet zijn gedownload zou je nog telefonisch, via chat, X of Facebook contact kunnen opnemen met NS klantenservice.

2 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • January 19, 2024

Dat kunnen wij niet voor u regelen. U zult contact moeten zoeken met de klantenservice.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 19, 2024

Je koopt zelf tickets voor de verkeerde datum en verzoekt NS om terugbetaling? Er wordt geen restitutie gegeven voor e-tickets.

Wanneer de tickets niet zijn gedownload zou je nog telefonisch, via chat, X of Facebook contact kunnen opnemen met NS klantenservice.