beantwoord

Ik wil in ARNHEM graag een los kaartje naar Emmerich kopen en daar verder reizen. KAN NIET BIJ NS

  • 8 August 2022
  • 3 reacties
  • 302 Bekeken

Ik wil in ARNHEM graag een los  kaartje naar Emmerich kopen en daar verder reizen. KAN NIET BIJ NS.

icon

Beste antwoord door Thom 8 August 2022, 11:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Dat klopt dat het niet bij NS kan, zij mogen geen kaartjes naar Emmerich verkopen omdat dat het gebied van een regionale Duitse vervoerder is. Zowel in de stationshal van Arnhem Centraal als aan de Sonsbeekzijde staat echter wel een automaat van de Duitse vervoerder VIAS. In die automaten kunt u probleemloos een kaartje naar Emmerich kopen.

Ik weet niet of die automaat je ook vraagt een traject in te geven, maar zoniet dan heb je voor Arnhem - Emmerich volgens deze brochure een enkele reis (of retour, of dagkaart, net wat u wilt) voor Preisstufe B nodig.

Reputatie 7
Badge +4

Nee u moet daarvoor naar het VRR -automaat in de hal. Het is een Duits kaartje en het gaat om een verlengde Duitse lijn.

 

@Daniel: een los kaartje naar Emmerich kan ook. Een negen euro ticket kan al snel uit als er nog  meer reizen gemaakt worden binnen augustus.

 

Het schrijven in hoofdletters is tegen de netetiquette, wordt gezien als schreeuwen, en dat is op dit forum nergens voor nodig. Sowieso niet denk ik, imho.

Badge +3

Een e-ticket Zevenaar - Elten heb je al voor € 2,90 (Preisstufe A), via de VRR app. Dit voor reizen zonder ov-chipkaart want anders kun je gewoon uitchecken in Elten/Emmerich.

Reageer