Goedemiddag.
Ik heb een kaartje om donderdag te reizen, maar ik ga het niet gebruiken.
Kunt u die reis annuleren en mij mijn geld teruggeven?
Goedemiddag.
Ik heb een kaartje om donderdag te reizen, maar ik ga het niet gebruiken.
Kunt u die reis annuleren en mij mijn geld teruggeven?
Goedemiddag.
Ik heb een kaartje om donderdag te reizen, maar ik ga het niet gebruiken.
Kunt u die reis annuleren en mij mijn geld teruggeven?
Als het een kaartje uit de automaat is kunt u het op ieder station met een balie daar inleveren.
Als het een eticket is hebt u helaas pech. Etickets kunnen niet geannuleerd worden, dat staat ook zo vermeld in de voorwaarden.
Ee n e-ticket kan niet geannuleerd worden. Het kan ook niet gewijzigd worden en er wordt geen restitutie gegeven. Daarom is het niet slim, zeker nu er met incheck bankpas gereisd kan worden, om dagen van te voren een e-ticket te kopen.
Mocht je het ticket niet geopend hebben dan loont het de moeite om telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.
Voor een kaartje uit de automaat waarmee niet ingecheckt is kan wel geld teruggegeven worden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.