Skip to main content
Antwoord

in Maastricht foute vervoerder ingecheckt

  • May 22, 2023
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Heb per ongeluk arriva ingecheckt en moest NS zijn. Maar kwam er natuurlijk pas achter toen ik Den Bosch dacht uit te checken maar dus incheckte bij de NS.

Arriva heb ik al gecorrigeerd maar hoe werkt dit bij de NS?

 

gr. Yvonne

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemiddag Iefke en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via chat of Social Media. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

2 reacties

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 22, 2023

Goedemiddag Iefke en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via chat of Social Media. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 22, 2023

Dank Stijn! Ga ze bellen.

gr. Yvonne