Ik heb een flex-abonnement en nu zie ik dat de busreis die ik heb gemaakt verkeerd staat. Ik ben naar Amersfoort met de trein gegaan en toen lokaal nog met de bus, maar de busreis staat in de buurt van Zwolle. Hoe krijg ik dat gecorrigeerd?
Antwoord
incheck en uitcheck locatie klopt busreis klopt niet
Beste antwoord door Daniel
Sowieso kan ik aanraden hier een klacht over in te dienen bij Keolis. Waarschijnlijk krijg je via hen dan wel je geld terug, maar ik weet zo niet of dit ook in je reishistorie gecorrigeerd wordt.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.