beantwoord

Intercity direct toeslagen niet vermeld op reisgeschiedenis

  • 28 June 2022
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Voor werkgerelateerde reizen waarbij ik de intercity direkt gebruik wil de kosten daarvoor kunnen declareren. Ik kan normaal in mijn reisgeschiedenis die reizen selecteren en uitprinten als pdf en bijvoegen bij mijn declaratie. Waar kan ik de intercity direkt toeslagen vinden?

Deze worden nl. niet vermeld in de reisgeschiedenis.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 June 2022, 12:23

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Mark Miggelbrink en welkom bij de NS Community!

Als je reizen maakt met de IC Direct en daar ook toeslag voor betaalt, dan zouden die transacties ook in je Mijn NS account inzichtelijk moeten zijn, net als reguliere reistransacties. Ik durf niet te zeggen waarom je dat niet kan inzien als dat niet het geval is. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's kunnen mee kijken met de situatie. Dezezijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bedankt voor de informatie. I zie nl. de toeslagen niet maar zal kijken of ik ergens een vinkje ben vergeten te zetten. Ook bedankt voor het telefoonnummer. Dit kno ik nl. nergens vinden op de website.

Badge +3

Bedankt voor de informatie. I zie nl. de toeslagen niet maar zal kijken of ik ergens een vinkje ben vergeten te zetten. Ook bedankt voor het telefoonnummer. Dit kno ik nl. nergens vinden op de website.

Vreemd, ik zie op https://www.ns.nl/klantenservice/contact nu ineens:

NS Consumenten

088 67 21 290

Als ik de pagina ververs komt er heel eventjes 030 751 51 55 te staan maar dat wordt meteen gewijzigd in dat 088 nummer 🤔

Reputatie 7
Badge +3

Vreemd, ik zie op https://www.ns.nl/klantenservice/contact nu ineens:

NS Consumenten

088 67 21 290

Als ik de pagina ververs komt er heel eventjes 030 751 51 55 te staan maar dat wordt meteen gewijzigd in dat 088 nummer 🤔

Dat had ik een tijdje geleden ook. Cookies wissen was de oplossing.

Badge +3

Dat had ik een tijdje geleden ook. Cookies wissen was de oplossing.

Wat ook goed werkt is uBlock Origin weer aan zetten voor www.ns.nl (zie het topic over de knoppen op de Jongeren Dagkaart informatiepagina) 🤣

Overigens werkt het 088 nummer gewoon.

Reageer