Goedemiddag Mark Miggelbrink en welkom bij de NS Community!
Als je reizen maakt met de IC Direct en daar ook toeslag voor betaalt, dan zouden die transacties ook in je Mijn NS account inzichtelijk moeten zijn, net als reguliere reistransacties. Ik durf niet te zeggen waarom je dat niet kan inzien als dat niet het geval is. Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat mijn collega's kunnen mee kijken met de situatie. Dezezijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Bedankt voor de informatie. I zie nl. de toeslagen niet maar zal kijken of ik ergens een vinkje ben vergeten te zetten. Ook bedankt voor het telefoonnummer. Dit kno ik nl. nergens vinden op de website.
Bedankt voor de informatie. I zie nl. de toeslagen niet maar zal kijken of ik ergens een vinkje ben vergeten te zetten. Ook bedankt voor het telefoonnummer. Dit kno ik nl. nergens vinden op de website.
Vreemd, ik zie op https://www.ns.nl/klantenservice/contact nu ineens:
NS Consumenten
088 67 21 290
Als ik de pagina ververs komt er heel eventjes 030 751 51 55 te staan maar dat wordt meteen gewijzigd in dat 088 nummer
Vreemd, ik zie op https://www.ns.nl/klantenservice/contact nu ineens:
NS Consumenten
088 67 21 290
Als ik de pagina ververs komt er heel eventjes 030 751 51 55 te staan maar dat wordt meteen gewijzigd in dat 088 nummer
Dat had ik een tijdje geleden ook. Cookies wissen was de oplossing.
Dat had ik een tijdje geleden ook. Cookies wissen was de oplossing.
Wat ook goed werkt is uBlock Origin weer aan zetten voor www.ns.nl (zie het topic over de knoppen op de Jongeren Dagkaart informatiepagina)
Overigens werkt het 088 nummer gewoon.