beantwoord

Interview met Machinist

  • 24 May 2022
  • 6 reacties
  • 331 Bekeken

Reputatie 1
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Geachte meneer of mevrouw

Voor een werkstuk op school met als onderwerp treinmachinist moet ik met een machinist een interview houden. Graag zou ik in contact komen met een machinist die mij daarbij wil helpen.

Ik zit in groep 7 van de basis school in Baarn.

Het interview mag telefonisch en zal niet zo lang duren. Het mag ook live ik woon in Baarn maar ik kan ook ergens naar toe komen bijvoorbeeld Utrecht of Hilversum. 

Het zou fijn zijn als het deze week kan.

Zelf wil ik later ook treinmachinist worden en ik mocht ook al een keer meerijden in de cockpit. Dat was fantastisch!

Hopelijk hoor ik snel wat!

Thijmen

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 May 2022, 23:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi TP10 en welkom bij de NS Community! 
Ik kan je helaas niet in contact brengen met een machinist. Er zijn zeker collega's op deze community actief. Wellicht dat iemand nog contact met je opneemt! Ik wens je veel succes met je werkstuk!

@Edwin  Misschien kun jij wel iets betekenen op station Utrecht voor TP10?

@Julian  ook misschien nog een optie ?

En anders mag TP10 mij ook via een prive bericht benaderen en kan ik hem als oud machinist misschien helpen om de vragen te beantwoorden als hijde vragen even doorstuurt.

Reputatie 1

Super bedank al vast ik wacht vandaag nog even af of ik iets hoor van Edwin of Julian, maar anders kom ik graag in contact via een PB met jou. Een oud machinist heeft vast veel mooie verhalen te vertellen!

 

Reputatie 7
Badge

Hey Thijmen, natuurlijk ben ik bereid om met jou een interview te doen!

Ik stuur je even een PB.

Goed bezig, Edwin. Bedankt voor je inzet!

Reputatie 7
Badge

Vanmiddag voorafgaand aan mijn dienst een heel leuk interview gehad. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden en dat je er wat aan hebt!

Als je nog vragen hebt, stuur maar een berichtje👍

Reageer