ik heb 2 jongere dagkaart gehaald maar heb het niet gebruikt want was de verkeerde is het mogelijk om geld terug te krijgen?
Ik ben bang van niet. U kunt in conclaaf gaan met de klantenservice om te kijken wat mogelijk is.
Als ze in de app staan en de datum is voorbij dan kun je zeker geen geld terug krijgen. Het is niet te controleren of ze gebruikt zijn. Zijn ze voor een toekomstige datum en staan in de app dan zul je ook geen geen geld terugkrijgen. Je beschikt over geldige kaarten die niet ongeldig gemaakt kunnen worden. Heb je ze niet in de app staan dan kun je een poging wagen bij de klantenservice. Maar normaal gesproken kun je geen geld terug krijgen of gekochte kaarten wijzigen.
hoi
2 Jongerendagkaarten is natuurlijk niet handig als je er maar 1tje nodig hebt. Om het geld van 1 van de 2 jongerendagkaarten terug te krijgen moet je contact opnemen met de NS Klantenservice. De community is voor en door reizigers.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.