beantwoord

jongere dag kaart

  • 10 April 2023
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

ik heb 2 jongere dagkaart gehaald maar heb het niet gebruikt want was de verkeerde is het mogelijk om geld terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door MoDe 10 April 2023, 12:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik ben bang van niet. U kunt in conclaaf gaan met de klantenservice om te kijken wat mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +3

Als ze in de app staan en de datum is voorbij dan kun je zeker geen geld terug krijgen. Het is niet te controleren of ze gebruikt zijn. Zijn ze voor een toekomstige datum en staan in de app dan zul je ook geen geen geld terugkrijgen. Je beschikt over geldige kaarten die niet ongeldig gemaakt kunnen worden. Heb je ze niet in de app staan dan kun je een poging wagen bij de klantenservice. Maar normaal gesproken kun je geen geld terug krijgen of gekochte kaarten wijzigen.

Reputatie 6

hoi @Daisha,

2 Jongerendagkaarten is natuurlijk niet handig als je er maar 1tje nodig hebt. Om het geld van 1 van de 2 jongerendagkaarten terug te krijgen moet je contact opnemen met de NS Klantenservice. De community is voor en door reizigers.

​​​​​​@MoDe al aangaf is geld terug krijgen zodra de kaarten ingeladen zijn in de NS app niet meer mogelijk. Dit staat ook in de voorwaarden van e-tickets waar je mee akkoord gaat bij aankoop. De reden hiervoor is dat er niet gecontroleerd kan worden of die al gebruikt is of niet. Neem vooral contact op met de klantenservice om te kijken of er wat mogelijk is. 

Reageer