Skip to main content
Antwoord

jongeren dag kaart

  • March 2, 2022
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Mijn jongeren dag kaart heb ik betaald maar hij staat niet in de app hoe kan dit?

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Feie en welkom bij de NS Community,

 

Heb je hem inmiddels al ontvangen? Anders kan je, zoals MoDe aangaf, het beste contact opnemen met de klantenservice.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 2, 2022

De laatste tijd zijn hier meer problemen mee. Je zou binnen 15 minuten een mail moeten krijgen met een link waarmee je het kaartje in de app kunt zetten.. Dat kan soms ook een uur duren. Je kunt het beste telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met de klantenservice.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 2, 2022

Hallo Feie en welkom bij de NS Community,

 

Heb je hem inmiddels al ontvangen? Anders kan je, zoals MoDe aangaf, het beste contact opnemen met de klantenservice.