Mijn dochter heeft een 'Jongeren Dagkaart Dal' gekocht maar zij moest onverwacht toch in de spits reizen en daardoor een nieuw kaartje kopen. Ze heeft de 'Jongeren Dagkaart Dal' daarom niet gebruikt. Kan ze haar geld terug krijgen?
Antwoord
'Jongeren Dagkaart Dal' niet gebruikt
Beste antwoord door Tamzin
Als ze het ticket niet heeft gedownload kan ze de Klantenservice bellen. Als ze het wel heeft gedownload is het pech hebben want dan is niet na te gaan of ze het wel of niet gebruikt heeft
Overigens staat in de voorwaarden dat etickets niet veranderd of geannuleerd kunnen worden. Om die reden is het niet verstandig etickets al te vroeg aan te schaffen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.