beantwoord

jongeren dagkaart importeert niet

  • 11 July 2022
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Ik heb een jongeren dagkaart gekocht maar deze wou niet importeren volgens de ns app dus kon ik hem niet gebruiken, ik heb uiteindelijk een nieuwe gekocht want mijn trein ging weg dus ik wou vragen of het mogelijk is mijn geld voor de eerste e ticket die nu nog steeds niet werkt terug te krijgen.

Het order nummer van deze e-ticket is: 47735010

 

Mvg Adam Geerdink 

icon

Beste antwoord door Thom 11 July 2022, 09:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice.  030 7515155. Tickets zijn er niet meteen, ik raad u aan wat eerder te bestellen. U heeft nu onnodig gedoe. De tickets moeten exact hetzelfde zijn als u geld terug wilt krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

Niet alleen eerder bestellen, het kan 30 minuten voor de mail komt en soms wel langer, maar ook voor je een nieuwe koopt telefonisch of via Twitter (snelste opties) contact op te nemen met NS klantenservice.

Reageer