Vandaag twee jongerendag kaarten gekocht voor een reis die deels met blauwnet gaat. Nu blijkt deze alleen geldig voor Ns. Kan ik geldt terug vragen? Voor de overige reis hebben ze namelijk een traject vrij abonnement.
Je kunt het proberen, door rechtstreeks contact op te nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Of je ook geld terugkrijgt betwijfel ik. Het lastige aan e-tickets is dat ze niet ongeldig gemaakt kunnen worden en er dus alsnog mee gereisd zou kunnen worden. Daarom staat ook in de voorwaarden dat ze niet gewijzigd of geannuleerd kunnen worden.
Bij bestellen van jongerendagkaarten staat duidelijk aangegeven dat ze alleen geldig zijn in NS treinen. Als de kaarten nog niet in de app staan kan er een poging gewaagd worden bij NS klantenservice voor coulance.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.