Hallo, we probeerden net een jongeren dagticket te kopen zoals eerder (ook gister nog) wel lukte en alleen maar kan via de app…maar kreeg meedere keren de melding dat de server niet reageert. Alternatief geprobeerd via meereiskorting op een andere telefoon, ook daar server reageerde niet, dus toen maar voor de volle mep ingecheckt. Is er een mogelijkheid om dit achteraf recht te trekken?
Antwoord
jongeren dagticket server reageer niet
Beste antwoord door Thom
In principe heeft u dit kaartje toch echt zelf gekocht. Het wordt niet gecompenseerd, en bovendien ligt er niet eens een bestelling van de jongerenkaart. Ik heb weinig hoop voor u, u kunt hooguit een poging wagen bij Klantenservice.
Iedere jongere zou dan achteraf een goedkoop kaartje kunnen kopen, dat zou een duur precedent zijn.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
