beantwoord

jongeren dagticket server reageer niet

  • 29 October 2022
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

Hallo, we probeerden net een jongeren dagticket te kopen zoals eerder (ook gister nog) wel lukte en alleen maar kan via de app…maar kreeg meedere keren de melding dat de server niet reageert. Alternatief geprobeerd via meereiskorting op een andere telefoon, ook daar server reageerde niet, dus toen maar voor de volle mep ingecheckt. Is er een mogelijkheid om dit achteraf recht te trekken?

icon

Beste antwoord door Thom 29 October 2022, 19:20

Bekijk origineel

6 reacties

Er was blijkbaar een e-ticket storing roept de conducteur net om; dat verklaart een hoop, maar hoe dit achteraf te herstellen, nu je al voor de volle prijs in de trein zit?

Reputatie 7
Badge +4

In principe heeft u dit kaartje toch echt zelf gekocht. Het wordt niet gecompenseerd, en bovendien ligt er niet eens een bestelling van de jongerenkaart. Ik heb weinig hoop voor u, u kunt hooguit een poging wagen bij Klantenservice.

Iedere jongere zou dan achteraf een goedkoop kaartje kunnen kopen, dat zou een duur precedent zijn.

Geen centje pijn hoor Thom, zoals je misschien niet goed gelezen had….er was een e-storing zodat je dus niet eens bestelling kon plaatsen…dus voor mij was het geen kwestie van hoop, maar gewoon via de op dat monment enige actieve kanaal van de NS voor klachten (chat en telefonisch was de klantenservice onbeteikvaar, en email bestaat niet) melden…de community

Alternatief (wachten tot de e-storing voirbij zou gaan, 5 kwartier naar later bleek) is een beetje onrealistisch, dus gewoon vol inchecken, melden en op een ander tijdstip (vandaag) met de klantenservice belken om het verschil te verrekenen…zoals net gedaan😇

 

In principe heeft u dit kaartje toch echt zelf gekocht. Het wordt niet gecompenseerd, en bovendien ligt er niet eens een bestelling van de jongerenkaart. Ik heb weinig hoop voor u, u kunt hooguit een poging wagen bij Klantenservice.

Iedere jongere zou dan achteraf een goedkoop kaartje kunnen kopen, dat zou een duur precedent zijn.

 

‘T is alleen een kwestie van 30 dagen geduld hebben voor de terugbetaling

Reputatie 7
Badge +1

Geen centje pijn hoor Thom, zoals je misschien niet goed gelezen had….er was een e-storing zodat je dus niet eens bestelling kon plaatsen…dus voor mij was het geen kwestie van hoop, maar gewoon via de op dat monment enige actieve kanaal van de NS voor klachten (chat en telefonisch was de klantenservice onbeteikvaar, en email bestaat niet) melden…de community

Alternatief (wachten tot de e-storing voirbij zou gaan, 5 kwartier naar later bleek) is een beetje onrealistisch, dus gewoon vol inchecken, melden en op een ander tijdstip (vandaag) met de klantenservice belken om het verschil te verrekenen…zoals net gedaan😇

 

In principe heeft u dit kaartje toch echt zelf gekocht. Het wordt niet gecompenseerd, en bovendien ligt er niet eens een bestelling van de jongerenkaart. Ik heb weinig hoop voor u, u kunt hooguit een poging wagen bij Klantenservice.

Iedere jongere zou dan achteraf een goedkoop kaartje kunnen kopen, dat zou een duur precedent zijn.

 

Het aantal storingen bij NS loopt echt de spuigaten uit inmiddels. Er is ook nooit enig zicht op wanneer de storing is opgelost. Vandaag kunnen er dus bijvoorbeeld weer geen abonnementen besteld worden. 

Ik geeft je derhalve groot gelijk NS moet er gewoon eens eindelijk voor gaan zorgen dat ze een betrouwbaar product leveren. Dit kaartje is alleen via de telefoon beschikbaar. Zorg er dan voor dat het ook beschikbaar is.  

Reputatie 7
Badge +1

I rest my case

 

 

Reageer