beantwoord

Jongerendagkaart - uitprinten

  • 17 May 2022
  • 7 reacties
  • 961 Bekeken

Hallo, 

 

Voor een schoolexcursies moet ik wel 120 (!) Jongeren - dagkaarten bestellen. Het is mij helemaal duidelijk hoe ik moet bestellen, maar ik vraag mij het volgende af: 

Is er ook na betaling een mogelijkheid om de dagkaarten uit te printen? Dit staat nergens vermeld en dat is voor mij wel het meest handig. Zo kan elke leerling het ticket goed bij zich houden. 

Ik hoor graag!

icon

Beste antwoord door Momo 17 May 2022, 12:50

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Hannelotte_,

Je krijgt na bestelling ook een e-mail met een link naar het e-ticket, waarmee je het uit kunt printen. Ik weet alleen niet of je ze allemaal met één opdracht kunt printen, of dat het 120x klikken wordt ...

Reputatie 7
Badge

Er bestaat een mogelijkheid om meerdere tegelijk te bestellen maar dan moet je er minstens 200 afnemen. Dus waarschijnlijk 120 keer printen.

Reputatie 7
Badge +3

Tja, een beetje app zou een mogelijkheid bieden om alle e-tickets die er in staan in één keer te printen. Maar aangezien ik nooit met e-tickets reis, heb ik geen idee of de NS-app dat ook aanbiedt.

Reputatie 7
Badge +3

Maar je kunt de tickets zeker uitprinten, maar 120 Jongeren tickets bestellen lijkt me een flinke klus, ook als je ze wel allemaal met 1 opdracht kan printen, je moet ze allemaal op naam zetten en je zult ook niet met 1 opdracht alle 120 tickets kunnen bestellen.

Via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart kun je maximaal 10 kaarten per keer bestellen, dus dat wordt dan 12 keer (dat valt wel te doen). Je moet van alle 120 de naam hebben en invullen, en mocht er opeens iemand niet mee gaan (bv ziek zijn) dan kun je dat kaartje niet laten vervallen en het bedrag terug krijgen als je het kaartje al geopend/geprint hebt. 

 

Maar je kunt de tickets zeker uitprinten, maar 120 Jongeren tickets bestellen lijkt me een flinke klus, ook als je ze wel allemaal met 1 opdracht kan printen, je moet ze allemaal op naam zetten en je zult ook niet met 1 opdracht alle 120 tickets kunnen bestellen.

Via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart kun je maximaal 10 kaarten per keer bestellen, dus dat wordt dan 12 keer (dat valt wel te doen). Je moet van alle 120 de naam hebben en invullen, en mocht er opeens iemand niet mee gaan (bv ziek zijn) dan kun je dat kaartje niet laten vervallen en het bedrag terug krijgen als je het kaartje al geopend/geprint hebt. 

En ook dient iedereen een identiteitsbewijs bij zich te hebben. 

Badge +3

CJP Educatie biedt een product aan onder de naam Schooltoer. Lijkt erg op de Jongeren Dagkaart, maar kost maar 6 euro per stuk en is een eenmalige chipkaart, dus tijdstip van inchecken is bepalend voor de geldigheid in plaats van het tijdstip van reizen. De CJP budgethouder kan deze per 10 stuks aanschaffen. Als uw school hierbij is aangesloten, is dit (wellicht voor toekomstige excursies) een handigere optie, lijkt me. Zie deze pagina onder FAQ > Wat is CJP Schooltoer?

Bedankt allemaal! 
Het is inderdaad een flinke klus, maar voor een goed doel ;) 

Komt goed, fijne dag allemaal! 

Reageer