Ik heb een kaartje gehaald voor donderdag 4 januari 2024. Hij staat niet in me ns app om mijn telefoon maar wel op mijn vader zijn telefoon. Het staat op mijn account. Ik heb ook geen email gekregen
Ik heb een kaartje gehaald voor donderdag 4 januari 2024. Hij staat niet in me ns app om mijn telefoon maar wel op mijn vader zijn telefoon. Het staat op mijn account. Ik heb ook geen email gekregen
Beste antwoord door Robert B
Hij heeft hem via zijn telefoon gekocht op mijn account. Alles staat onder mijn gegevens. Het lukte altijd om het zo te doen en nu ineens niet.
Ik zou dan op je eigen telefoon even uitloggen uit de NS app en dan opnieuw inloggen, of je telefoon een keer helemaal herstarten.
E-tickets worden normaal gesproken lokaal opgeslagen op de telefoon zelf (na importeren vanuit een e-mail dus), maar bij in-app aankopen zoals een Jongeren Dagkaart is dat blijkbaar anders.
Als het normaal gesproken wel werkt, neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat), met het ordernummer van het ticket (staat in de app van je vader als het goed is, of anders in zijn bankafschrift).
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.