beantwoord

kaartje

  • 3 January 2024
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb een kaartje gehaald voor donderdag 4 januari 2024. Hij staat niet in me ns app om mijn telefoon maar wel op mijn vader zijn telefoon. Het staat op mijn account. Ik heb ook geen email gekregen

 

icon

Beste antwoord door Robert B 4 January 2024, 02:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel je dat het kaartje op jouw account staat?

Van gekochte E-tickets wordt een link in een email gestuurd. Als het kaartje op de telefoon van jouw vader staat, dan heeft hij waarschijnlijk de email gekregen. Als hij die mail naar jou stuurt dan kun jij hem in jouw eigen app zetten.

Badge +3

Er is blijkbaar geen e-mail, dus zal het wel om een Jongeren Dagkaart gaan (die je alleen vanuit de app kunt kopen)?

Die kun je niet uitprinten en wordt blijkbaar direct in de app gezet, zonder te hoeven importeren vanuit een e-mail.

Wat bedoel je dat het kaartje op jouw account staat?

Van gekochte E-tickets wordt een link in een email gestuurd. Als het kaartje op de telefoon van jouw vader staat, dan heeft hij waarschijnlijk de email gekregen. Als hij die mail naar jou stuurt dan kun jij hem in jouw eigen app 

Hij heeft hem via zijn telefoon gekocht op mijn account. Alles staat onder mijn gegevens. Het lukte altijd om het zo te doen en nu ineens niet.

Badge +3

Hij heeft hem via zijn telefoon gekocht op mijn account. Alles staat onder mijn gegevens. Het lukte altijd om het zo te doen en nu ineens niet.

Ik zou dan op je eigen telefoon even uitloggen uit de NS app en dan opnieuw inloggen, of je telefoon een keer helemaal herstarten.

E-tickets worden normaal gesproken lokaal opgeslagen op de telefoon zelf (na importeren vanuit een e-mail dus), maar bij in-app aankopen zoals een Jongeren Dagkaart is dat blijkbaar anders.

Als het normaal gesproken wel werkt, neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat), met het ordernummer van het ticket (staat in de app van je vader als het goed is, of anders in zijn bankafschrift).

Reageer