Goedenavond,
Ik heb voor mijn zoontje vandaag uit de automaat op het station een kaartje gekocht voor zijn stagedag morgen. Door de zonreflectie in het scherm had ik niet door dat deze kaartjes standaard voor de aankoopdatum zelf geldig zijn. Los van het feit dat ik het tegenwoordig met het in- en uitchecken een absurd idee vind dat deze kaartjes nog een datum moeten hebben kreeg ik in ieder geval nul medewerking van de klantenservice die ik direct gebeld heb. Ik dus uiteindelijk maar een tweede kaartje gekocht, en gebruik nu dus een kaartje van bijna €40 niet. Ben ik de enige die het apart vind dat er nog een datum op deze kaartjes staat, waar je nota bene nog een euro extra voor betaalt vanwege de chip die erin zit? En is de NS inmiddels echt zo klantonvriendelijk geworden dat hier generlei medewerking aan verleend wordt? Ze kunnen immers controleren of dit kaartje wel of niet gebruikt is, toch?
En dan kun je een klacht ook alleen maar per telefoon, X of Facebook indienen, dit kan gewoon niet per email, dat vind ik al helemaal van de knotsen! Graag hoor ik of ik dit nu zo raar zie.
Mvg, RemkoC