Skip to main content

Ik wil graag met z'n 4en met de trein in het weekend en ik ben de enige die een studenten ov week heeft. moet ik dat voor de andere 3 alleen een kaartje kopen. kunnen dan als die 3 op de korting of kan dat maar bij 1 persoon. 

En ik het voor mij met studenten ov week makkelijker om op salde te rijzen of een kaartje te kopen. 

U moet zelf in- en uitchecken met de OV-chipkaart waarop het studentenreisproduct staat als u in het weekend met korting wil reizen. U kunt geen los kaartje met korting kopen.

U mag drie mensen met Samenreiskorting meenemen. De eenvoudigste manier is voor hen om een e-ticket met Samenreiskorting te kopen (enkele reis of dagretour, kan ook in de app). Als zij een OV-chipkaart hebben (zonder NS Flex), dan kunnen zij ook Samenreiskorting laden bij een kaartautomaat. Zie www.ns.nl/samenreiskorting voor alle informatie.

En ik het voor mij met studenten ov week makkelijker om op salde te rijzen of een kaartje te kopen. 

U kunt voor uzelf geen los kaartje met korting kopen want die zijn er niet. U moet inchecken en op saldo reizen.

Je zou ook nog kunnen kijken of een Groepsticket misschien goedkoper is dan 40% korting. Met 4 personen komt dat op €9,50 per persoon enkele reis, wil je ook retour is dat €19. Maak je een verre reis kan dit goedkoper zijn dan 40% korting. 

Reageer