beantwoord

Kaartjes niet kunnen gebruiken

  • 4 January 2023
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Geachte

icon

Beste antwoord door MoDe 4 January 2023, 16:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

E-tickets kunnen na aankoop niet meer gewijzigd worden en er wordt geen geld teruggeven is te lezen in de voorwaarden die je voor gelezen aangevinkt hebt.

Maar als je de tickets nog niet gedownload hebt of in de appgezet hebt, kan NS klantenservice je vaak nog tegemoet komen. Staan ze al wel in de app, dan is het helaas nee. Met e-tickets check je niet in dus kan er dan niet meer gecontroleerd worden of ze toch gebruikt zijn.

Binnenlandse treinkaartjes zijn niet treingebonden. Je kunt elke trein op aankoopdatum nemen tot 4.00 uur de volgende dag.

Voor eventuele restitutie bij niet in de app gezette kaartjes kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer