Geachte
E-tickets kunnen na aankoop niet meer gewijzigd worden en er wordt geen geld teruggeven is te lezen in de voorwaarden die je voor gelezen aangevinkt hebt.
Maar als je de tickets nog niet gedownload hebt of in de appgezet hebt, kan NS klantenservice je vaak nog tegemoet komen. Staan ze al wel in de app, dan is het helaas nee. Met e-tickets check je niet in dus kan er dan niet meer gecontroleerd worden of ze toch gebruikt zijn.
Binnenlandse treinkaartjes zijn niet treingebonden. Je kunt elke trein op aankoopdatum nemen tot 4.00 uur de volgende dag.
Voor eventuele restitutie bij niet in de app gezette kaartjes kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.