ik heb even een vraagje ik heb vandaag een dag retour gekocht voor aanstaande woensdag, maar nu heb ik de datum er van vandaag op dus mijn vraag kan ik dat bedrag terug krijgen
Want ik moest nu weer een nieuwe kopen met de goede datum
Bladzijde 1 / 1
Hoi Elvira56 en welkom bij de NS Community!
Alleen wanneer een e-ticket niet geopend is, kun je daarvoor restitutie aanvragen. Als je bij de automaat een ticket hebt gekocht, kun je morgen even contact opnemen met de klantenservice.
Goeiemorgen,
Oke bedankt voor de informatie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.