Ik heb zojuist een keuzedag 1e klas opgehaald bij de kaartautomaat. Maar toen ik incheckte, stond er 2e klas vol tarief. Toen pas realiseerde ik me dat keuzedag. En niet tijdens de spits mogen worden gebruikt. En nu betaal ik dus eigenlijk dubbel voor mijn reis. Wat kan ik doen?
Contact opnemen met de klantenservice en kijken wat ze voor u kunnen doen?
Het beste is, als u deze melding krijgt, na de incheck gewoon weer uit te checken. Dan kost de reis ook niets. Na negen uur checkt u weer in, en dan geldt de keuzedag wel. U betaalt niet dubbel, het werkt zo.
Er is geen alternatief. Het is wel zo dat als u tijdens de spits incheckt, u na negen uur, eigenlijk na 08.55, uit kunt checken voor reizen op saldo en meteen weer in kunt checken met de keuzedag. Vanaf dat moment reist u zonder verdere kosten al is er wel een middagspits.
Normaal zit er bij het omchecken na de spits een wachttijd tussen en kan dit niet, maar met de keuzedag kan het wel.
Uitchecken en wachten tot 8.55 uur en dan opnieuw inchecken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.