Skip to main content
beantwoord

Kinderdagkaart

  • December 28, 2021
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Ik heb vandaag een kinderdagkaart gekocht voor 29 december maar toen ik bij mijn tickets keek stond er niks, komt het er morgen pas te staan of is er iets mis gegaan?

Beste antwoord door JurgenH

Normaal gesproken zou je binnen enkele minuten een mail moeten krijgen met het ticket, maar veel langer dan dat zou het niet moeten duren. In sommige gevallen wil de mail nog wel eens in de spam terecht komen, dus check die ook even.

Als het na een uur steeds nergens zichtbaar is, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er is misgegaan.

2 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • December 28, 2021

Normaal gesproken zou je binnen enkele minuten een mail moeten krijgen met het ticket, maar veel langer dan dat zou het niet moeten duren. In sommige gevallen wil de mail nog wel eens in de spam terecht komen, dus check die ook even.

Als het na een uur steeds nergens zichtbaar is, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er is misgegaan.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • December 28, 2021

Hallo MaxHameete. Welkom bij de NS Community! 

JurgenH heeft hier al het goede antwoord gegeven. Een E-ticket krijg je normaal binnen 15 minuten binnen. Zou dat niet het geval zijn dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Een tip: In de omschrijving van je betaling staat een ordernummer. Pak dit er alvast bij voordat je belt zodat je meteen geholpen kan worden!