klacht

  • 13 October 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedenavond,
Online heb ik een groepsticket daluren retour gekocht.
Per abuis heb ik voor de terugweg de verkeerde datum ingevuld.gelukkig kwam ik daar bij het downloaden van het eerste ticket achter.
Meteen heb ik contact gehad met de klantenservice. Zij konden mij niet helpen omdat ze zeiden dat ik alle kaarten heb gedownload. Dit heb ik niet gedaan maar dit gebeurd blijkbaar automatisch. Daar kan ik niets san doen.
Ik vind dit een slechte service. Ik wilde niet mijn geld terug maar alleen een andere datum.
Ik moet nu dus 4 nieuwe kaarten kopen en aan de andere kaarten heb ik niks. Ik kan ze ook niet verkopen omdat ze persoonsgebonden zijn. Jullie kunnen straks ook zien dat deze kaarten niet gebruikt zijn.
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie begrip hebben voor deze online aankoop vergissing en mij alsnog tegemoet kunnen komen en het geld terug kunnen storten.
 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Je post nu op een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier helemaal niets doen om je tegemoet te komen. Met het downloaden heb je geldige e-tickets die niet ongeldig gemaakt kunnen worden. Met e-tickets kun je niet inchecken, er is niet te controleren of ze gebruikt zijn.

Vergissen is menselijk, maar voor betaling worden reistraject en datum nog eens aangegeven. Na betaling is wijzigen of restitutie niet mogelijk, met die voorwaarden ben je akkoord gegaan door het aanvinken hiervan.

Het is triest, maar je zult of op de datum van tockets gaan reizen of nieuwe tickets moeten kopen. Zoals de klantenservice al heeft aangegeven geld terug gaat het niet worden.

Een klacht kun je via de klantenservice indienen.

Reageer