klacht over late terugbetaling | NS Community
beantwoord

klacht over late terugbetaling

  • 28 November 2022
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Op 26 oktober 2022 heb ik door een storing in het betaalsysteem 2x betaald. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice wat overigens niet makkelijk was. Na 5 pogingen heeft mijn man uiteindelijk iemand aan de lijn gehad. Hij kreeg te horen dat er binnen 30 dagen een terugbetaling plaats zou vinden. Tot op heden is er geen cent teruggestort. Ik vind dit een heel slechte zaak en beschamend voor een bedrijf als NS. Ik heb alle gegevens van de tickets paraat. Minste wat de NS kan doen is nu zsm de 24 euro terugstorten. Er moet een registratie in het systeem staan op naam van -aangepast door moderator- rond 11.30 uur. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 28 November 2022, 09:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ach jeetje toch, welk een beschamende vertoning nu toch weer. ALSj e de hele kleine moeite had genomen alvorens deze uiterst serieus te nemen grove klacht (Melden! aan de autoriteiten! laat het er niet bij zitten! foei toch maar weer!) hier op het www te smijten iets verder down te scrollen kun je zien dat er een behoorlijk aantal dezelfde vragen/klachten. wat varierend in toon, staan met allemaal helemaal precies dezelfde strekking en veelal van nog veel langer geleden gedane dito beloftes.

Geduld is een schone zaak - en geeft anderen dus veel vermaak.

Nieuws volgen is ook een leerzaam iets: personeelsgebrek heerst op alle fronten.

Heb je echt nou nog behoefte aan die met volle mond karton alles goedpratende PR-lui die daarvoor jaren hebben gestudeerd om klantjes netjes af te poejeren?

Hi Nino70. Goed dat je dit even laat weten. Ik heb je even een bericht gestuurd met de oplossing. Mijn collega heeft alles goed klaargezet in het systeem, maar de laatste stap van uitbetaling gemist. Mijn excuus voor dit ongemak. Ik heb hem nu alsnog doorgezet.

Reageer