Op 26 oktober 2022 heb ik door een storing in het betaalsysteem 2x betaald. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice wat overigens niet makkelijk was. Na 5 pogingen heeft mijn man uiteindelijk iemand aan de lijn gehad. Hij kreeg te horen dat er binnen 30 dagen een terugbetaling plaats zou vinden. Tot op heden is er geen cent teruggestort. Ik vind dit een heel slechte zaak en beschamend voor een bedrijf als NS. Ik heb alle gegevens van de tickets paraat. Minste wat de NS kan doen is nu zsm de 24 euro terugstorten. Er moet een registratie in het systeem staan op naam van -aangepast door moderator- rond 11.30 uur.
Antwoord
klacht over late terugbetaling
Beste antwoord door Laura NS
Hi Nino70. Goed dat je dit even laat weten. Ik heb je even een bericht gestuurd met de oplossing. Mijn collega heeft alles goed klaargezet in het systeem, maar de laatste stap van uitbetaling gemist. Mijn excuus voor dit ongemak. Ik heb hem nu alsnog doorgezet.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.