beantwoord

klassenwissel van 1 naar 2 niet gelukt en chat reageert al ruim half uur niet

  • 29 October 2022
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Hallo, ik wilde net zoals gister een klassewissel doen van 1 naar 2, maar dat lukte niet en toen om de trein te halen maar voor de volle mep ingecheckt; zit al ruim 35 min op een medewerker in de chat te wachten om dit online op te lossen, maar helaas dus geen reactie…wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 30 October 2022, 13:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi MarcovdB! 

Het spijt mij te lezen dat je de klassewissel niet in orde hebt kunnen maken voor de reis! En uiteraard excuses dat je geen contact hebt kunnen krijgen via de chat. Door de drukte, lukt het helaas vaak niet om iedereen direct te woord te staan. Heb je inmiddels al wel contact gehad voor een oplossing? Zo niet, dan raad ik je aan om alsnog even contact op te nemen met onze klantenservice en het verhaal uit te leggen.

Hi Lorena, dankjewel; heb net contact gehad met de klantenservice…kan blijkbaar niet met mijn abonnement…dan weet ik dat ook weer😇

Badge +3

Dat ligt eraan wat voor abonnement je hebt. Bij een vrij reizen abonnement zoals 1e klas Weekend Vrij heeft het geen zin om in het weekend een keertje 2e klas te willen reizen, want dat kost niets minder.

Bij NS Flex Dal/Weekend Voordeel kan je de klasse wisselen via Mijn NS of de NS app. Bij Dal Voordeel op saldo kan het bij een kaartautomaat op het station.

Bij een 1e klas Traject Vrij abonnement heb je inderdaad pech, daarmee reis je buiten je traject altijd 1e klas.

Reageer