Hallo, ik wilde net zoals gister een klassewissel doen van 1 naar 2, maar dat lukte niet en toen om de trein te halen maar voor de volle mep ingecheckt; zit al ruim 35 min op een medewerker in de chat te wachten om dit online op te lossen, maar helaas dus geen reactie…wie weet raad?
Antwoord
klassenwissel van 1 naar 2 niet gelukt en chat reageert al ruim half uur niet
Beste antwoord door Lorena NS
Hi MarcovdB!
Het spijt mij te lezen dat je de klassewissel niet in orde hebt kunnen maken voor de reis! En uiteraard excuses dat je geen contact hebt kunnen krijgen via de chat. Door de drukte, lukt het helaas vaak niet om iedereen direct te woord te staan. Heb je inmiddels al wel contact gehad voor een oplossing? Zo niet, dan raad ik je aan om alsnog even contact op te nemen met onze klantenservice en het verhaal uit te leggen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.