Klassewissel app | NS Community
beantwoord

Klassewissel app

  • 24 December 2021
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Hallo

 

Willen jullie bekijken of een toeslagkaartje kan worden ontwikkeld om in de app een toeslag voor klassewissel te kopen? Als het op het perron drukker is dan ik had verwacht, heb ik meestal nog wel tijd om bij de automaat een klassewissel te activeren. Soms (zoals nu) was het perron vrij leeg maar blijkt dat er een kleine trein is ingezet en die is drukker dan in de app is aangegeven. Op momenten zoals dit, wanneer ik dus al in een drukke trein zit, had ik graag de optie om een toeslag in de app te kopen zodat ik in 1e klas kan zitten waar het wat rustiger is. Alvast bedankt voor het nadenken hierover.

 

Groet,

 

Randy

icon

Beste antwoord door Thom 24 December 2021, 14:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws voor u: met een Flexabonnement kan dat nu al met de app. Het moet wel binnen een kwartier na het inchecken.

Zonder Flexabonnement kan het niet en dit zal zo ook niet ontwikkeld worden met een extra kaartje, vrees ik. NS wil zoveel mogelijk met Flex werken. Zonder Flex gaat het via het automaat.

Reputatie 7
Badge +1

Omdat binnenkort-of anders wat later-toch alles FLEX wordt zal er niet meer worden geinvesteerd in andere niet-FLEX produkten. Ze worden zelfs gaandeweg-zal wel afhangen van hoe frequent ze nog worden benut- afgebouwd

Reageer