Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot de financiën van NS en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Voor de toekomst: als u niet met uw OV-chipkaart reist, maar met een internationaal ticket, dan kunt u dat ticket gebruiken om de poortjes te passeren. Dat verkleint de kans dat er iets misgaat bij het in en uitchecken, wat nu gebeurd lijkt te zijn.
De horeca op spoor 2 is (poortvrij) bereikbaar vanuit de stationshal, dus als je al binnen de poortjes bent moet je via een apart poortje uitchecken om daar te komen, en dat zou je met je internationale ticket moeten doen.
Alternatief (hoop gedoe) is om op het perron in te checken met een ov-chipkaart of bankpas en dan naar de horeca te gaan. Daarna met je koffie weer door het poortje en aan de andere kant van het poortje of op het perron weer uitchecken.