Hallo, ik heb een ticket gekocht en € 58 betaald, maar ik heb geen ticket ontvangen en geen e-mail ontvangen.
Bladzijde 1 / 1
Het kan in theorie tot een uur duren, maar het is meestal veel korter, alleen niet altijd direct. Check uw email en uw junkmail. Is het er na een uur nog niet bel dan 030 7515155, die zijn er 24 uur per dag, nu ook. Houd uw bewijzen bij de hand. Doorgaans is het zo dat er een foutje in het mailadres zit. Na contact en verificatie van uw mailadres wordt de ticket alsnog opgestuurd. Check ook uw NS-app.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.