Skip to main content
beantwoord

Koop ticket

  • 5 januari 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Hallo, ik heb een ticket gekocht en € 58 betaald, maar ik heb geen ticket ontvangen en geen e-mail ontvangen.

Beste antwoord door Thom

Het kan in theorie tot een uur duren, maar het is meestal veel korter, alleen niet altijd direct. Check uw email en uw junkmail. Is het er na een uur nog niet bel dan 030 7515155, die zijn er 24 uur per dag, nu ook. Houd uw bewijzen bij de hand. Doorgaans is het zo dat er een foutje in het mailadres zit. Na contact en verificatie van uw mailadres wordt de ticket alsnog opgestuurd. Check ook uw NS-app.

Bekijk origineel

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 25001 reacties
  • Antwoord
  • 5 januari 2024

Het kan in theorie tot een uur duren, maar het is meestal veel korter, alleen niet altijd direct. Check uw email en uw junkmail. Is het er na een uur nog niet bel dan 030 7515155, die zijn er 24 uur per dag, nu ook. Houd uw bewijzen bij de hand. Doorgaans is het zo dat er een foutje in het mailadres zit. Na contact en verificatie van uw mailadres wordt de ticket alsnog opgestuurd. Check ook uw NS-app.


Reageer