Skip to main content
beantwoord

laden Eticket door medereizigers Groepsticket

  • 23 september 2022
  • 5 reacties
  • 2011 Bekeken

Als ik een groepsticket boek hoe kunnen medereizigers de aangekochte Eticket in hun NS App laden?

ik krijg een mail met een snelkoppeling naar alle Etickets.

 

Als ik de Etickets laad in de NS App komen dan alle ETickets in mijn NS App of worden dan de E tickets in de NS app van de deelnemers geladen?

Of moet ik de bevestigingsmail opsturen naar mijn medereizigers zodat iedereen individueel zijn ETicket inbrengt in zijn NS App? 

Beste antwoord door Aurora NS

Welkom op de NS Community kort006.

Je kunt inderdaad de e-mail doorsturen naar je medereizigers, zodat zij met de link in de mail de e-tickets kunnen laden. 
Mochten alle reizigers op hetzelfde station opstappen, dan kun jij ook alle tickets in de app laden, of eventueel de tickets uitprinten.

Bekijk origineel

5 reacties

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 435 reacties
  • Antwoord
  • 23 september 2022

Welkom op de NS Community kort006.

Je kunt inderdaad de e-mail doorsturen naar je medereizigers, zodat zij met de link in de mail de e-tickets kunnen laden. 
Mochten alle reizigers op hetzelfde station opstappen, dan kun jij ook alle tickets in de app laden, of eventueel de tickets uitprinten.


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 27 september 2022

Gaan alle reizigers met hetzelfde ticket door het incheckpoortje? Ik reis met mijn vrouw vanaf het zelfde station.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13427 reacties
  • 27 september 2022
Knikkie schreef:

Gaan alle reizigers met hetzelfde ticket door het incheckpoortje? Ik reis met mijn vrouw vanaf het zelfde station.

Iedere ticket staat op naam, je hebt 2 tickets nodig. Je kunt met beide tickets het poortje openen.


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 27 september 2022

Helaas heb ik maar 1 ticket in mijn app staan. De link welke ik ontving in mijn email geeft een foutmelding….


Stijn NS
  • Oud Moderator
  • 6369 reacties
  • 27 september 2022

Voor elke reiziger van wie je informatie hebt ingevuld bij het bestellen van het groepsticket wordt er een ticket aangemaakt. Via de mail die je hebt gekregen kun je terecht komen op de zogenaamde persoonlijke pagina. Daar kunnen alle tickets geopend en gedownload worden.

Indien je problemen hebt om alle tickets te openen of downloaden zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Het is namelijk wel belangrijk dat alle reizigers hun eigen ticket hebben. Je kunt ze telefonisch bereiken, via Social Media of chat. Op deze pagina vind je de contactdetails.


Reageer