beantwoord

laden Eticket door medereizigers Groepsticket

  • 23 September 2022
  • 5 reacties
  • 1247 Bekeken

Als ik een groepsticket boek hoe kunnen medereizigers de aangekochte Eticket in hun NS App laden?

ik krijg een mail met een snelkoppeling naar alle Etickets.

 

Als ik de Etickets laad in de NS App komen dan alle ETickets in mijn NS App of worden dan de E tickets in de NS app van de deelnemers geladen?

Of moet ik de bevestigingsmail opsturen naar mijn medereizigers zodat iedereen individueel zijn ETicket inbrengt in zijn NS App? 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 23 September 2022, 14:04

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op de NS Community kort006.

Je kunt inderdaad de e-mail doorsturen naar je medereizigers, zodat zij met de link in de mail de e-tickets kunnen laden. 
Mochten alle reizigers op hetzelfde station opstappen, dan kun jij ook alle tickets in de app laden, of eventueel de tickets uitprinten.

Gaan alle reizigers met hetzelfde ticket door het incheckpoortje? Ik reis met mijn vrouw vanaf het zelfde station.

Reputatie 7
Badge +3

Gaan alle reizigers met hetzelfde ticket door het incheckpoortje? Ik reis met mijn vrouw vanaf het zelfde station.

Iedere ticket staat op naam, je hebt 2 tickets nodig. Je kunt met beide tickets het poortje openen.

Helaas heb ik maar 1 ticket in mijn app staan. De link welke ik ontving in mijn email geeft een foutmelding….

Voor elke reiziger van wie je informatie hebt ingevuld bij het bestellen van het groepsticket wordt er een ticket aangemaakt. Via de mail die je hebt gekregen kun je terecht komen op de zogenaamde persoonlijke pagina. Daar kunnen alle tickets geopend en gedownload worden.

Indien je problemen hebt om alle tickets te openen of downloaden zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Het is namelijk wel belangrijk dat alle reizigers hun eigen ticket hebben. Je kunt ze telefonisch bereiken, via Social Media of chat. Op deze pagina vind je de contactdetails.

Reageer