ik heb een mail ontvangen van no-reply@etickets.ns.nl
Maar ik heb dit kaartje nooit gekocht, er staat bij betaald met ideal… Wat moet ik nu doen?
ik heb een mail ontvangen van no-reply@etickets.ns.nl
Maar ik heb dit kaartje nooit gekocht, er staat bij betaald met ideal… Wat moet ik nu doen?
Neem even contact op met Klantenservice. Wij kunnen u hier niet helpen omdat we niet bij uw gegevens kunnen. Zij kunnen het wel nakijken. Het is een wat vreemde situatie. Kijk ook uw bankrekening even na of het daar van af gegaan is.
ik heb een mail ontvangen van no-reply@etickets.ns.nl
Maar ik heb dit kaartje nooit gekocht, er staat bij betaald met ideal… Wat moet ik nu doen?
Zie het als een kadootje en ga reizen
Als je zelf geen kaartjes hebt besteld, kun je dit het beste aan de klantenservice laten weten. De vraag is of het NS lukt om zonder juist emailadres het kaartje op tijd bij de besteller te krijgen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.