Skip to main content
Antwoord

Mail gekregen van kaartjes die ik niet gekocht heb

  • November 15, 2022
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

ik heb een mail ontvangen van no-reply@etickets.ns.nl

Maar ik heb dit kaartje nooit gekocht, er staat bij betaald met ideal… Wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door Thom

Neem even contact op met Klantenservice. Wij kunnen u hier niet helpen omdat we niet bij uw gegevens kunnen. Zij kunnen het wel nakijken. Het is een wat vreemde situatie. Kijk ook uw bankrekening even na of het daar van af gegaan is.

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • November 15, 2022

Neem even contact op met Klantenservice. Wij kunnen u hier niet helpen omdat we niet bij uw gegevens kunnen. Zij kunnen het wel nakijken. Het is een wat vreemde situatie. Kijk ook uw bankrekening even na of het daar van af gegaan is.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 15, 2022

ik heb een mail ontvangen van no-reply@etickets.ns.nl

Maar ik heb dit kaartje nooit gekocht, er staat bij betaald met ideal… Wat moet ik nu doen?

Zie het als een kadootje en ga reizen 😉

Als je zelf geen kaartjes hebt besteld, kun je dit het beste aan de klantenservice laten weten. De vraag is of het NS lukt om zonder juist emailadres het kaartje op tijd bij de besteller te krijgen.