Meereiskaart ontvangen van NS ivm verjaardag.Meereiskaart ingepland en betaald maar door griep ging NS reis niet dopr. Bestaat er een mogelijkheid een nieuwe meereiskaart te ontvangen?
Hoi Andre1955,
Je zou het kunnen proberen bij de klanteNService, maar ik geef je weinig kans. NS kan niet zien of de kaart wel of niet gebruikt is.
Goedemorgen Andre1955
Officieel gezien is het niet mogelijk om een e-ticket te wijzigen of te restitueren. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dan kan mijn collega beoordelen of er alsnog iets mogelijk is. :)
Dank voor de reacties. Ga een poging wagen bij de klantenservice.
Wanneer je het e-ticket gedownload hebt of in de app gezet hebt, dan kan de klantenservice jou niet tegemoet komen. Je hebt dan een geldig ticket wat niet ongeldig gemaakt kan worden. Met e-tickets check je niet in, men kan dus niet zien of er gebruik gemaakt is/wordt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.