Skip to main content
Antwoord

Meereiskaart niet kunnen gebruiken door griep. Kan ik een nieuwe meereiskaart ontvangen?

• September 6, 2024
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Meereiskaart ontvangen van NS ivm verjaardag.Meereiskaart ingepland en betaald maar door griep ging NS reis niet dopr. Bestaat er een mogelijkheid een nieuwe meereiskaart te ontvangen?

Beste antwoord door Jesse NS

Goedemorgen Andre1955

Officieel gezien is het niet mogelijk om een e-ticket te wijzigen of te restitueren. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dan kan mijn collega beoordelen of er alsnog iets mogelijk is. :)

4 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 6, 2024

Hoi Andre1955,

Je zou het kunnen proberen bij de klanteNService, maar ik geef je weinig kans. NS kan niet zien of de kaart wel of niet gebruikt is.

Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 6, 2024

Goedemorgen Andre1955

Officieel gezien is het niet mogelijk om een e-ticket te wijzigen of te restitueren. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dan kan mijn collega beoordelen of er alsnog iets mogelijk is. :)

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • September 6, 2024

Dank voor de reacties. Ga een poging wagen bij de klantenservice. 

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 6, 2024

Wanneer je het e-ticket gedownload hebt of in de app gezet hebt, dan kan de klantenservice jou niet tegemoet komen. Je hebt dan een geldig ticket wat niet ongeldig gemaakt kan worden. Met e-tickets check je niet in, men kan dus niet zien of er gebruik gemaakt is/wordt.