beantwoord

Meereiskorting

  • 2 February 2023
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste lezer,

Ik heb een keer in de app het vinkje bij meereiskorting aangezet omdat ik meereisde met iemand die een studenten-ov had. Nu kijk ik in mijn declaraties en zie daar nergens de 40% korting. Waar kan ik zien of de 40%korting is verrekend of is er iets missgegaan?

Met vriendelijke groet,

Jorit

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 February 2023, 12:37

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag jorit en welkom bij de NS Community.

Als je Samenreiskorting aan zet via de NS App, zal dit om 04:00 's nachts de volgende dag automatisch weer uitgezet worden. Handmatig de Samenreiskorting eerder weer uitzetten kan ook, maar het is niet zo dat het onbeperkt aan blijft staat totdat jij het weer uit zet.

Die 40% korting zal dus enkel zijn meegenomen op de dag en vanaf het moment dat je dit hebt aangezet en dan enkel voor reizen die gemaakt zijn in de daluren. Je zult dus de reistransacties van die dag moeten controleren, nĂ¡ het tijdstip dat je de Samenreiskorting hebt aangezet. Als het goed is heb je ook een e-mail ontvangen kort na het aanzetten ter bevestiging dat je de Samenreiskorting hebt aangezet. Wellicht kun je dat gebruiken als controle.

Mocht je er nog steeds niet uit komen, dan kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch, via Facebook, Twitter of chat bereikbaar. Hier vind je alle contactdetails daarvan.

Reageer